mandag 31. august 2015

Ornitologisk septembersamstrikk



#vottefugl

Vottelauget gleder seg over flott mottakelse av boka Eventyrvotter, og inviterer nå til 



Strikk en av vottene med fuglemotiv i løpet av september (har du allerede starta på en fuglevott er det greit, bare den gjøres ferdig innen 30. september).

Du kan velge Gullfuglen,






 
Nattergalen,

Tommelise,                                  











og de små tommelfuglene på Grantreet har også sneket seg med, så det er mange muligheter! 

Er du på Instagram, bruker du emneknaggen #vottefugl 
I facebookgruppa vår, Vottelauget og eventyrvottene, har vi et eget arrangement for septembersamstrikken. Bli med! Du skal ikke se bort fra at det kan vanke en og annen premie når samstrikken er over - følg med!

6 kommentarer:

  1. Hei. Tror jeg har boka i postkassa i morgen! Gleder meg :-) Ser ut til å vær masse fine votter i den boka!

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du har fått boka og er fornøyd. Kanskje vi får se en fuglevott etterhvert?

      Slett
  2. Heisann! Har begynt med nattergalen. Fint mønster og artig strikking. Men jeg er verken på facebook eller instagram - går det an å linke til et blogginnlegg for å bli med?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvis du lenker til blogginnlegget med dine ferdige votter som kommentar her, går det fint! Lykke til!

      Slett
    2. Takk, så fint :) Det skal jeg gjøre!

      Slett
  3. Hei igjen! Nå er vottene mine ferdig! Jeg har laget et innlegg om det på bloggen min:
    http://lysstreif.blogspot.no/2015/09/eventyrvott-nattergal-i-vinterskogen.html

    SvarSlett